Subject: FW: Andmepäringud
From: "Mall Hiet" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 3 Jun 2024 13:05:26 +0300

From: Priit Kruus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 29, 2024 11:40 AM
To: Ingrid Ots-Vaik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Andmepäringud

Tere!

Arusaadav!

Ma panen manusesse need failid, mis TEHIKule saatsin

Aitäh!

Priit

On Tue, May 28, 2024 at 5:59 PM Ingrid Ots-Vaik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Püüdsin aru saada, mis on juhtunud ning nüüd sain pihta. TIS vastutav 
töötleja on tõepoolest Sotsiaalministeerium. Terje Lasn on õigesti ka 
juhendanud, et see sama taotlus, mis TEHIkusse läks, tuleb saata 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]. TIS vastutava töötleja füüsiline kehastus 
peaks olema Raili Sillart. Tema vormistab TISi kui andmekogu vastutatava 
töötleja loa andmete väljastamiseks TISist.

Mulle tundub, et oled saatnud [email-masked] <mailto:[email-masked]>  ainult EBINI 
otsuse ilma TEHIKU taotluseta ja selle pärast on dokuhaldus selle  mulle kui 
EBINI füüsilisele kehale saatnud. Vabandust, et enne ei süvenenud.

Ühesõnaga saada mulle TEHIKUle saadetud taotlus ja ma katsun maja sees Su 
taotluse õigesse torusse suunata.

Mõistan, ilgelt bürokraatlik ja nõme süsteem. Praegu tegeletakse protsessi 
optimeerimisega, aga see nõuab seaduste muudatusi.

Tervitades

Ingrid

From: Priit Kruus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 28, 2024 4:31 PM
To: Ingrid Ots-Vaik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Andmepäringud

Tere Ingrid!

Loodan, et läheb hästi.

Ma mõtlesin, et äkki kirjutan teile otse seoses selle EBIN + vastutava 
töötleja loa teemaga, et saaksime Tervisekassa innovatsiooni projektiga 
edasi minna. :)

Kas tekib võimalus kuidagi seda nüüd juuni alguses lõpuni menetleda?

Heade soovidega

Priit Kruus

---------- Forwarded message ---------
From: Priit Kruus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Tue, May 28, 2024 at 9:41 AM
Subject: Re: Andmepäringud
To: SM Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Terje Lasn <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >, 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

Kas kellelgi @sm.ee <http://sm.ee>  emaili taga oleks võimalik vastata 
sellele kirjale.

Algse loa taotluse saatsime (Tue, Apr 30, 11:28 AM).

Heade soovidega

Priit Kruus

On Thu, May 16, 2024 at 1:36 PM Priit Kruus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere!

Saatsin varasemalt sama palve edasi [email-masked] <mailto:[email-masked]>  kirjaga 
(Tue, Apr 30, 11:28 AM), aga pole veel tulnud vastust.

Tervitan

Priit Kruus

---------- Forwarded message ---------
From: Terje Lasn <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Thu, May 16, 2024 at 12:59 PM
Subject: Vs: Andmepäringud
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: TEHIK Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Näen, et päringuga on vaja isikuandmeid töödelda. Hetkel ei ole meil 
Sotsiaalministeeriumi kui tervise infosüsteemi vastutaja töötleja luba 
selleks. EBINist üksi ei piisa.

Meile saadetud materjalid tuleb saata [email-masked] <mailto:[email-masked]>  kes 
annab TEHIKule loa andmeid väljastada. Kui te olete seda juba teinud, siis 
jääme SOMi loa ootele.

Täpsustan ka seda, et millist proovimaterjali paiget tuleb otsida? 
<https://pub.e-tervis.ee/classifications/Proovimaterjali%20uuringu%20paige> 
https://pub.e-tervis.ee/classifications/Proovimaterjali%20uuringu%20paige . 
Palun klassifikaatori koodid kirja panna.

Lugupidamisega

 <http://www.tehik.ee/>

Terje Lasn

Andmeanalüütik

+372 7943 900

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Usume, et meie töö suudab säästa inimeste aega, et nemad saaksid keskenduda 
olulisele

Saatja: Priit Kruus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 16. mai 2024 11:23
Adressaat: TEHIK Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Fwd: Andmepäringud

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame manuses andmepäringu.

Eetika taotluse ja otsuse panime ka manusesse.

Heade soovidega ja ette tänades

Priit Kruus

55 612 672

+372 55 612 672

-- 

Dermtest, CEO

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.dermtest.com <http://www.dermtest.com>

+372 55 612 672

-- 

Dermtest, CEO

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.dermtest.com <http://www.dermtest.com>

+372 55 612 672

-- 

Dermtest, CEO

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.dermtest.com <http://www.dermtest.com>

+372 55 612 672

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud 
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga 
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use. If 
you are not the intended recipient of this message, please notify the sender 
immediately and delete the message.